Friday 6 October 2017

Forex Itu Penipuan


Antwort POSTING AGAN SEBELUMNYA MEMUJI SKYEASTFX. Memang situs kerja online banyak yang abal abal. BA HATI HATI acircbrvbaracircbrvbar dengan penawaran bisnis lewat Internet. Mungkin dalam bentuk MLM, investasi, forex, kerjaan online dsb. Jangan tergiur dengan janji keuntungan sekischen puluh persen atau keuntungan ratusan ribu rupiah tiap minggu Info penipuan lain di acircbrvbar. anotherpaths. blogspot201110acircbrvbar dunia. vivanewsnewsread1751acircbrvbar Pajak penghasilan untuk uang Yang dihasilkan di luar negeri Intro: Saya seorang Mahasiswa Fakultas ekonomi, berdomisili di Indonesien .. Saya melakukan aktifitas perdagangan marginforex dengan menggunakan jasa Broker luar negeri..awalnya Saya tidak begitu perduli dengan persoalan Pajak krn modal tidak begitu besar, tp karena saya Terus mengakumulasikan keuntungan saya (keuntungan tidak pernah saya ambil), maka modalequity saya Terus membesar..sehingga skrg saya Muley memperhatikan persoalan Pajak, krn saya takut nantinya Akan jadi masalah bagi saya di kemudian hari .. Yang ingin saya tanyakan: 1. Apakah semua keuntungan yang pernah saya dapat (Dari dulu sampai Sekarang) dimana keuntungan tersebut saya tambahkan lagi ke modal sebelumnya (tdk saya ambil) itu adalah OBJEK wajib Pajak atau, keuntungan yang saya tarikambil saja yang Menjadi wajib Pajak 2 . Sekarang Saya tidak mempunyai NPWP, apakah Ketika nanti Saya mendaftarkan diri sbg wajib Pajak, penghasilan yg pernah Saya peroleh sebelumnya itu Menjadi utang Pajak dan Harus dibayar 3. Saya sudah mengunjungi Situs Pajak. go. id..disitu Saya baca bahwa: keuntungan yang Diperoleh dari selisih mata uang juga menjadi objek pajak penghasilan. apakah penghasilan yg Saya peroleh Dari Margin Trading Dari Broker yg ada di luar negeri jg dikenakan Pajak 4. Jika penghasilan Yang Saya peroleh dikenai Pajak, berapakah kira2 tarifnya dari yang Saya pahami Dari Pajak. go. id, jika penghasilan tahunan 300-500 jt maka Akan dikenakan tarif 20 - 30 .. apakah memang härus bayar segitu atau ada pertimbangan lain. Sampai disini dulu pertanyaan saya. Saya berharap ada seorang expertpakar yg bersedia menjawab..krn Saya tidak ingin terkendala masalah di kemudian hari krn modal Saya Terus Semakin besar .. Antwort Congrat bro, Sie gewinnen das Spiel setahu aku, penghasilan Dari den Handel mit Devisen itu tidak dikenakan Pajak, beda dengan Handel Lager, itu klo kita Handel di Indonesien, tapi GAK ​​tau juga klo tradingnya di luar, sebaiknya undeinem datang saja ke Kantor Pajak terdekat, Sekarang itu orang Pajak sudah bagus dalam pelayanannya, aku yakin Mereka Akan dengan senang hati memberi Solusi atas Problem undeinem jelasan orang pada Pajak bahwa penghasilan undeinem berasal Dari den Handel mit Devisen, Jangan lupa tunjukkan Bukti transaksi Konto undeiner walaupun nanti tidak dikenakan Pajak Secara langsung, toh nantinya kalau undeinem belanjakan uang undeinem di Indonesien, transaksi undeinem itu Akan dikenakan Pajak juga Jangan tunggu lagi, Segera saja ke Kantor Pajak pengen pindah Broker, ada yg tau Broker Forex mini KLO EUROMAX BAGUS GA iM gw yaaah klo ada yg tau n dah pernah pake Broker mini yg bagus Antwort MEMBACA BEBERAPA BEITRAG Pertanyaan AGAN SEBELUMNYA, SEBETULANYA MAIN FOREX MENGUNTUNGKAN APA Tidak. GW SENENG, SEMAKIN ORANG YG NEGATIF ​​SAMA FOREX. SEMAKIN KECIL JG PELUANG ORG2 SCHLÜSSEL BERTEBARAN DI JAKARTA. FUUCKER BWT-MARKETING2 FOREX YG CUMA HAJAR KOMISI LOT DR NASABAH2. KARENA EMAK GW PERNAH JADI KORBAN PENGUMUMAN. SKYEASTFX ITU BROKER PENIPU. ANJRITT BA HATI HATI acircbrvbaracircbrvbar dengan penawaran bisnis lewat Internet. Mungkin dalam bentuk MLM, investasi, forex, kerjaan online dsb. Jangan tergiur dengan janji keuntungan sekischen puluh persen atau keuntungan ratusan ribu rupiah tiap minggu Info penipuan lain di acircbrvbar. Seputar-indonesiaedisiceacircbrvbar Bisnis forex bisa menguntungkan atau tidak tergantung kepada tradernya sendiri. Terus biasanya kalau emmang masih belum PD kita harus belajar forex dalam akun demo dan menggunakan minimal hinterlegung yang kecil dahulu. Saya juga menggunakan minimale Einzahlung 5 di octafx Pada saat pertama kali den Handel mit Devisen dan sampai saat ini Saya masih konsisten Handel di Broker ini Rebat FBS TERBESAR 8211 Dapatkan pengembalian REBAT atau komisi hingga 70 Dari setiap transaksi Yang undeinem lakukan baik Verlust maupun Gewinn, bergabung Sekarang juga Dengan kami trading forex fbsasian ----------------- Kelebihan Broker Forex FBS 1. FBS MEMBERIKAN BONUS KAUTION HINGGA 100 SETIAP KAUTION ANDA 2. FBS MEMBERIKAN BONUS 5 USD HADIAH PEMBUKAAN AKUN 3. SPREAD FBS 0 UNTUK AKUN ZERO SPREAD 4. GARANSI KEHILANGAN DANA DEPOSIT HINGGA 100 5. KAUTION DAN PENARIKAN DANA MELALUI BANK LOKAL Indonesien dan banyak lagi yang lainya Buka akun unda di fbsasian. ----------------- Jika membutuhkan bantuan hubungi kami melalui: Tlp. BB-Code ist an. fbs2009 sudah BOSEN dengan GAME ONLINE ITU-ITU SAJA DAN MASIH Belum MENDAPATKAN GAME ONLINE BARU LAGI JIKA Belum MENDAPATKAN GAME BARU YANG ANDA CARI MARI BERGABUNG Sekarang JUGA Bersama INDOMONOPOLY GAME Satu-SATU NYA TERBARU YANG MENGGUNAKAN uang ASLI INDONESIEN .. hanya Depositen 20.000 Ampere ZURÜCKZUZIEHEN 50.000 DAN ANDA sudah BISA menikmati SUASANA GAME YANG BERBEDA DARI GAME GELEGENER NYA YANG PERNAH ANDA MAIN KAN .. Komisí REFERRAL 50 untuk SEMUA MEMBER DAN ZUBEHÖR 7HARI Secară RANDOM Ayoó JADILAH JUTAWAN Pertama DI INDOMONOPOLY Sekarang JUGA .. untuk KETERANGAN Lebih Lanjut SILAHKAN HUBUNGI TEAM LIVECHAT KAMI RAMAH SIAP MELAYANI CHAT ANDA 24JAM .. DAN DI BACA ARTIKEL-ARTIKEL MENARIK NYA YA: Fans Seite facebook goo. glvHund8 Zeile offiziellen bit. ly1PyPyKP BBM Pin. 5649B320Soalan: Forex Tipu Kawan saya kata forex ni tipu, tiada orang perseorangan yang boleh jalankan forex melainkan bank sahaja. Ist das wahr Dia kata dia pernah kerugian hampir 40 ribu kerana forex. Jika kawan unda kata orang perseorangan tidak boleh berdagang forex, ianya jelas menunjukkan dia sendiri Wortspiel tidak faham forex. Bahaya menerima nasihat dari orang yang sebegini kerana tak pandai, tapi memandai-mandai. Nasihat Dari Orang Begini Sangat Senang Dicari. Nasihat percuma seperti ini Berlambak-Lambak Krankheit unda. Ada satu Kisah Menarik seperti dibawah: Suatu hari Sedang Saya berjalan-Jalan untuk mencari dan membeli hartanah (Saya gunakan sebahagian Untung Forex amp pelaburan saham untuk membeli hartanah), Saya terjumpa seorang kawan Lama Yang Kini memegang jawatan tinggi di Syarikat Swasta. Dia beria-ia dan sibuk bertanya saya tengah buat apa. Bila saya katakan saya mencari beberapa hartanah lagi untuk dibuat sewa, terus dia lantang bersuara..JANGAN. Jangan beli hartanah sekarang kerana pasaran hartanah sekarang ni lembab, susah nak cari penyewa, jatuh harga. bla bla bla. Panjang sungguh nasihat dia .. Bila saya tanya balik, Wah. Awak tentunya pakar dalam hartanah, tentu buchstaben hartanah awak ada. Kalau awak ada lebih als nak jual sebiji dua, juallah kepada saya, dengan tersengih-sengih dia menjawab Takde, saya Wortspiel sewa jer. Err. Awak ada rumah sewa di kawasan Setapak tak. Nak sewa. Maaf, disini bukanlah niat saya hendak menunjuk-nunjuk. Saya ceritakan ini sebagai pengajaran saja. Saya mempunyai beberapa hartanah von beberapa lokasi sekitas segitiga emas KL von kesemuanya tidak von pernah tiada von penyewa lebih dari von 7 hari von Dan nilai hartanah von pula makin meningkat. Ini kerana kos semakin meningkat (kos buruh, besi, simen, bata, jentera, tanah dll). Tak mungkin jika harga kos naik, tapi nilai turun. Tak masuk akal langsung. (Lokasi memainkan peranan penting dalam hartanah) KOSTENLOS empfehlen memang banyak, tetapi berhati-hatilah menerima nasihat percuma ini kerana selalunya diberikan oleh mereka yg tidak berpengalaman. Berbalik kepada kawan unda pengajarannya hampir sama. Ram................................................. Inilah bezanya rakyat di negara maju seperti Vereinigte Staaten von Amerika, Eropah dan Jepun dengan rakyat Malaysia dan negara2 Asien Tenggara yg lain yang rata-ratanya masih belum matang dalam soal pelaburan. Kita Jauh ketiggalan (Sebab tu kita gelarkan negara2 maju tersebut sebagai negara maju Sebab kita sentiasa ketinggalan dibelakang) Mungkin Ramai yg Rugi dalam forex kerana mereka2 ini kebanyakkannya Handel tanpa ilmu, atau menyerahkan wang kepada orang perseorangan atau penganjur tanpa ada kawalan Mereka sendiri. Bila penganjur lari, siapa yg rugi Contoh penganjur (yg sebenarnya haupt-forex) kemudian lari ialah seperti Pak-Mann Telo, HYIP, Ponzi, Skim cepat Kaya, Piramid, Platinum Lane, dan 1001 macam lagi. Penanjur ini mendapat untung berjuta-juta ringgit dari forex (muktikan forex memang menjanakan wang yg banyak) tetapi kemudian mereka ini lari kerana tak mahu berkongsi kentungan dengan pelabur mereka. SIAPA yg Rugi Bukanlah salah devisen, bank atau broker forex, tapi salah diri sendiri yg cetek ilmu atau menyerahkan wang mereka kepada pihak penganjur yg tak bertanggung jawab ini. Sie können auch jetzt schon Beiträge lesen. Suchen Sie sich einfach das Forum aus, das Sie am meisten interessiert. Pandai tapi memandai2. Adalah lebih baik kita yg mengawal wang kita sendeniri tanpa menyerahkan kepada mana2 individuell. Saya juga tidak menerima wang pelaburan dari sesiapa untuk dilaburkan walaupun ramai yg minta sagena tolong laburkan wang mereka. Saya hanya mengajarkan caranya agar setiap einzeln dapat melaburkan sendiri wang mereka tanpa melalui orang tengah atau penganjur. Saya yakin, Usaha Saya ini yg mengajar orang Ramai melabur sendiri dengan kawalan 100 oleh pelabur sendiri ini sedikit sebanyak dapat menyelamatkan Ramai orang Dari Rugi akibat terkena dan tertipu dengan skim2 penipuan seperti Skim Cepat kaya, ponzi, piramid, HYIP dsb. Betul, dahulu MMG Bank dan individu Milliardär yg mempunyai vermögende yg berbillion saja yg dibenarkan melabur dalam Forex, tetapi Sejak tahun 1996 Forex dibuka untuk orang perseorangan, iaitu pelabur runcit (Privatanleger) seperti kita semua selepas diluluskan untuk dibuka kepada orang Ramai oleh Präsidenten Amerika ketika itu, Bill Clinton. Maaf, Saya pasti kawan und es ist terlalu cetek ilmu pelaburannya. (Selain tak faham pelaburan, dia juga rugi 40ribu, membuktikan dia mmg tak pandai forex tapi memandai2 jika pandai, takah dia rugi 40ribu). Anda boleh menerima nasihat dari von orang seperti ini atau von dr orang yg mahir. Pilihan di tangan anda. Artikel Oleh: Admin

No comments:

Post a Comment